۱۳۹۸ فروردین ۱۴, چهارشنبه

مارکتینگ دیجیتال چه است ؟ ( بخش دوم )

در این مقاله در گزینه مارکتینگ دیجیتال ، مارکتینگ ورودی ، و توضیحاتی در این گزینه داده می شود که در ادامه به شرح آن می پردازیم … اصلی KPL: نرخ باز کردن ایمیل، نرخ بهره کمپین، نرخ (تبدیل) هماهنگ کننده اتوماسیون مارکتینگ کمک می‌کند تا اپلیکیشن را انتخاب و مدیریت کند و به کل تیم …

The post مارکتینگ دیجیتال چه است ؟ ( بخش دوم ) appeared first on میزبانی.



from
via میزبانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر